dinsdag 3 januari 2012

150.4125 MHz en Henk Wind

Ik heb al eerder aanwijzingen in deze richting gehad, maar vandaag in de auto ingevoegd achter een bieten- wagen waarvan ik in de gauwigheid dacht te zien dat deze Henk Wind kleuren had. Even later seinde een tegemoetkomende vrachtauto met Henk Wind opschriften, waarna direct een gesprek volgde op 150.4125 MHz waarbij de sterkte van de ene gebruiker snel van vol naar matig afzakte, en de ander op volle sterkte bleef.

Nu stond voor mij als een paal boven water dat Gebr. Wever uit Musselkanaal (ook bietentransporteur) deze frequentie gebruikte en ik dacht dat in het verleden ook echt bevestigd gezien te hebben. Maar het bovenstaande is voor mij toch bevestiging dat deze frequentie nu door het bietentransport van Henk Wind gebruikt wordt.

Verder:
455.9300 MHz tq 74.4; gebruiker is Nedmag, Kisuma of hieraan gelieerd in Veendam. Volgens mij ooit gehoord dat dit kanaal 4 is; het gebruik is in ieder geval stukken minder dan 455.8100 MHz tq 74.4
149.6875 MHz taxi uit Delfzijl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten