woensdag 14 maart 2018

14 maart

160.1700 MHz tq 91.5 flarden ver weg van Sappemeer O. Niets gehoord t.h.v. Winschoten of Scheemda maar het kan zijn dat er toen niet werd gepraat.
152.2375 MHz zonder tq aanwijzingen aan de kraan van Geveke bij de kruising A7/Hereweg in Groningen
455.8100 MHz tq 103.5 man-vrouw gepraat over bewaking, tot 4 bl Hereweg/A7, enigszins hoorbaar in Groningen Zuid, en verder nergens opgevallen. Ik zie dat ik deze freq/tq wel vaker als flard in of rond de Stad heb gehoord.

's Avonds:
458.3900 MHz Cc bij het tegenkomen van vrachtauto's van Remmers

4 opmerkingen:

  1. Mogelijk is dit Sava Verkeersregelaars Assen, kanaal 1 455.8100 met een TQ van 103.5

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Ik heb wel wat gepraat gehoord op deze freq., maar er eigenlijk niet naar geluisterd omdat ik zat te wachten tot m'n scanner zou gaan closecallen terwijl ik op 10 meter afstand van een man die tegen de kraan van Geveke aan het praten was, stond. Er waren rond dezelfde tijd wel verkeersregelaars in de buurt op de Kempkensberg.
    Ik heb Sava zelf al eens op 455.8900 gespot maar met tq 107.2.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 160.1700 tq 91.5 is van Nieuwenhuyzen agroservice uit Ten Post, kwam ze van de week al pratende tegen op de snelweg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je!; kennelijk voor dit bedrijf een nieuwe frequentie want deze frequentie loopt al jaren mee.

    BeantwoordenVerwijderen