maandag 14 juli 2014

14 juli

149.4125 MHz tq 67.0 flarden Noord-NL ver van Zuiderveen

2 opmerkingen:

  1. Mogelijke uitzender 149.41250 NFM Ellertshaar Vos BV?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Als ik je reactie zie, dan neem ik aan dat dat een regel is uit een of andere frequentielijst die op het internet rondzwerft.. die ken ik ook, en die kloppen soms, maar ook niet altijd. En verder, ik weet niet wie dit ooit gevonden heeft, maar stel dat deze frequentie door Vos alleen porto-porto in Ellertshaar wordt gebruikt, dan lijkt het me sterk dat ik dat hoor in de omgeving van Winschoten. Maar hebben ze een hoge antenne staan om af en toe met een vrachtauto te kunnen praten, dan zou ik dat, net op het randje, wel kunnen horen. En voordat ik een conclusie trek, zou ik dat soort dingen dus eerst willen weten..

    Maar bedankt in ieder geval voor de opmerking!

    BeantwoordenVerwijderen