vrijdag 10 juni 2011

10 mei

150.6375 MHz op deze frequentie hoor ik de laatste maand regelmatig gepraat. Vandaag op de N34 t.h.v. Eext redelijke sterkte, op de N33 ten oosten van Gieten weer zwak. Voor zover er wat te horen was, leek het me geen landbouwgerelateerd gepraat, meer industrieel.
Dit was jaren geleden de frequentie van Zeldenrust zand in Gieten die tevens een zandwinning hebben bij Gasselte en zo te zien op internet hebben zij daar een redelijke installatie om zand te verwerken. Ik hou voorlopig in mijn achterhoofd dat deze frequentie daar gebruikt wordt; ik begrijp alleen niet waarom ik de afgelopen jaren nooit iets op deze frequentie gehoord heb.

458.5700 MHz naast andere gebruikers, loonbedrijf in de omgeving Hoogezand-Kiel Windeweer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten