467.2900 MHz mototrbo geluid, ver weg van de Punt. O van de stad Groningen nooit te horen.
135.9583 MHz AM Cc De Punt
Bij de ondergrondse gasoplag Norg ('Langelo') blijkt een enorm werk te worden uitgevoerd. Zo waren er 11 kranen te zien. Te horen was er ook van alles, met volle sterkte op het tijdelijke parkeerterrein:
152.1125 MHz tq 107.2 WBNL frequentie, volle sterkte P hoofdingang, kraanaanwijzingen
170.3700 MHz DCS 071
170.5700 MHz DCS 071
457.2500 MHz tq 100.0
467.2500 MHz tq 100.0 al vaker in verband gebracht met Grijpskerk, maar is dus Norg. Waarschijnlijk is dit het normaal voor de operatie gebruikte kanaal. Is de ooit gehoorde 467.2300 MHz met 100.0 dan Grijpskerk?
454.9250 MHz
464.9250 MHz mototrbo geluid, tevens Cc bij een ketenparkje bij de import- en exportleidingen
455.7900 MHz tq 85.4 volle sterkte P hoofdingang, iemand rijdt het puttenveld op
455.8100 MHz tq 162.2 verschillende keren gepraat
455.9300 MHz tq 100.0 volle sterkte P hoofdingang; dit werd "kanaal 6" genoemd
455.9300 MHz tq 151.4 volle sterkte P hoofdingang
469.4500 MHz mototrbo geluid, volle sterkte P hoofdingang
469.4900 MHz tq 206.5 voortdurende Cc's op de tijdelijke P bij de hoofdingang
Op 465.0100 MHz verscheen in de spectrum-analyzer van de BCT15 een paaltje. Hierop waren 2 gesprekken door elkaar te horen. Dit blijkt precies een derde orde intermodulatieproduct van 467.2500 MHz en 469.4900 MHz te zijn. Verder heb ik voornamelijk ingeprogrammeerde frequenties gescand, en niet echt banden afgezocht.
Tot slot:
455.8100 MHz DCS226 aanwijzingen aan een kraan van Mammoet die rollen dakbedekking aan het verplaatsen was op het industrieterrein N van Roden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten